COMARCH MOBILE ZARZĄDZANIE
Comarch Mobile Zarządzanie to rozwiązanie umożliwiające zarządzanie pracownikami mobilnymi, wykonanymi przez nich działaniami oraz osiągniętą sprzedażą z poziomu jednej aplikacji webowej.
Dzięki aplikacji w łatwy sposób można monitorować efekty pracy oraz zarządzać pracownikami działu sprzedaży lub serwisu.
Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
- szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom,
- analizowanie danych z wykorzystanie raportów,
- optymalizacja tras, podczas planowania działań,
- podgląd działań wykonanych przez pracowników
- możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras,
- dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników,
- sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
- zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.
COMARCH MOBILE SPRZEDAŻ
Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.
Aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.
Comarch Mobile Sprzedaż umożliwia:
- wystawienie dokumentów sprzedażowych oraz zamówień bezpośrednio z poziomu urządzenia mobilnego
- prezentację oferty handlowej
- pełną obsługę sprzedaży Preselling oraz Vanselling
- obsługę działań CRM (planowanie wizyt, obsługa zadań, terminarz, ankiety, ewidencja kontaktów, dane kontrahentów itp.)
- dostęp i możliwość generowania najważniejszych raportów sprzedażowych
- pozyskanie nowego klienta oraz pełna obsługa obecnych klientów (działania promocyjne, marketingowe, rabaty)
- i wiele innych
COMARCH MOBILE SERWIS
Comarch Mobile Serwis to aplikacja dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy, montaż oraz naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom.
Aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę serwisantów.
Comarch Mobile Serwis to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę serwisantów poprzez:
- dostęp do pełnej informacji na temat wszystkich parametrów urządzeń,
- dostęp do historii zrealizowanych napraw danego urządzenia,
- dostęp do listy przeglądów gwarancyjnych wraz z możliwością ich planowania,
- realizację czynności serwisowych zaplanowanychprzez kierownika w Comarch Mobile Zarządzanie lub Comarch ERP XL,
- planowanie czynności serwisowych dla siebie lub innych serwisantów, np. w sytuacji, kiedy w trakcie pobytu u Klienta nie udało się naprawić urządzenia lub okazało się, że do wykonania naprawy wymagane są inne kompetencje,
- wystawienie paragonu lub faktury za wykonaną usługę i zużyte materiały z wykorzystaniem Comarch Mobile Sprzedaż,
- drukowanie dokumentówna mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
- wysyłanie plików PDF z wydrukamidokumentów, np. protokołów serwisowych,
- planowanie i realizowanie wizyt serwisowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
- analizowanie przeprowadzonych działań z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
- rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu z innymi serwisantami.
COMARCH MOBILE ZAKUPY
Comarch Mobile Zakupy to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.
Aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.
Comarch Mobile Zakupy to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, wyróżniająca się m.in.:
- bezpieczeństwem danych aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
- ergonomią interfejsu dostosowanego do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, w celu szybkiej rejestracji zamówień zakupu oraz realizacji wizyt u dostawców,
- elastycznością dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży.
Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do aktualnych danych oraz umożliwia pracę offline w terenie.
COMARCH WMS MAGAZYNIER
Comarch WMS Magazynier to aplikacja umożliwiająca przyjmowanie, wydawanie, przesuwanie oraz inwentaryzowanie towarów. Magazynier może realizować dyspozycje magazynowe, jakie zostały przydzielone przez kierownika, jak również dodawać nowe dokumenty magazynowe bezpośrednio z poziomu kolektora danych.
Dzięki Comarch WMS Magazynier można szybko przygotować towary do przyjęcia i wydania poprzez:
- wieloetapowość umożliwiająca realizowanie dokumentów magazynowych w podziale na etapy,
- grupowanie dyspozycji magazynowych, MultiPicking,
- drukowanie zrealizowanych dokumentów magazynowych oraz etykiet,
- stały dostęp do informacji o kontrahentach i towarach (kartoteki kontrahentów i towarowe),
- łatwe filtrowanie listy towarów według kryterium użytkownika (kod, EAN, nazwa, cecha, położenie, nośnik),
- możliwość weryfikacji towaru na podstawie sczytanego kodu EAN,
- obsługę nośników,
- monitorowanie postępu realizacji,
- realizowanie jednej dyspozycji przez wielu operatorów,
- automatyzacja i optymalizacja procesów magazynowych.
Aplikacja logistyczna dzięki jasno i zrozumiale wyświetlanym informacjom na kolektorze usprawnia pracę całego magazynu, dzięki:
- oszczędności czasu,
- eliminacji pomyłek i błędów,
- szybkiemu wdrożeniu nowego pracownika,
- jednoznacznym poleceniom do wykonania w każdym momencie,
- redukcji kosztów,
- ograniczeniu papierologii.
COMARCH WMS ZARZĄDZANIE
Comarch Mobile Zarządzanie to rozwiązanie umożliwiające zarządzanie pracownikami mobilnymi, wykonanymi przez nich działaniami oraz osiągniętą sprzedażą z poziomu jednej aplikacji webowej.
Sprawdź jak łatwo można monitorować efekty pracy oraz zarządzać pracownikami działu sprzedaży lub serwisu.
Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
- szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom,
- analizowanie danych z wykorzystanie raportów,
- optymalizacja tras, podczas planowania działań,
- podgląd działań wykonanych przez pracowników w aplikacji mobilnej
- możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras,
- dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników,
- sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
- zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.