Masz pytania ? 71 306 70 43
(71) ZADZWOŃ
Masz pytania?

Formularz kontaktu

Wiadomość pomyślnie wysłano. Dziękujemy. Skontaktujemy się z Państwem niebawem.

Dział wsparcia klienta

Zapewniamy naszym klientom nie tylko profesjonalne uruchomienie systemów Comarch, ale także bieżące wsparcie serwisowe po wdrożeniu. W zależności od potrzeb klienta dobieramy optymalny zakres usług serwisowych m.in.: dostęp do zaktualizowanych wersji oprogramowania i dokumentacji, serwis techniczny i sprzętowy, specjalistyczne konsultacje, modyfikacje wydruków czy programowanie dodatkowych modułów oraz funkcji. Do dyspozycji użytkowników oddajemy dedykowany serwis telefoniczny hot-line, obsługiwany przez zespół doświadczonych serwisantów.

Pomoc oraz informacje odnośnie funkcjonowania serwisu możecie Państwo uzyskać pod numerem telefonu 71 306 70 41 (dla Comarch ERP XL) lub 71 306 70 47 (dla Comarch ERP Optima) albo wysyłając e-mail na adres serwis@infortes.pl.

Wszystkie zapytania i zgłoszenia są ewidencjonowane w systemie serwisowym. Nasi klienci mają do nich wgląd i dzięki temu wiedzą na jakim etapie obsługi jest ich zgłoszenie, kto się nim zajmuje i kiedy problem zostanie rozwiązany. Przekazywanie zgłoszeń przez nasz system serwisowy zapewnia skrócenie czasu obsługi, a także wysoką skuteczność działań serwisowych.

Dane kontaktowe

Wrocław Infortes Sp. z o.o.
Aleja Śląska 1
54-118 Wrocław
tel. (071) zadzwoń
email: info@napisz
Warszawa Infortes Sp. z o.o.
Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa
tel. (022) zadzwoń
email: info@napisz
Zielona Góra Infortes Sp. z o.o.
ul. Zimna 1
65-100 Zielona Góra
tel. (068) zadzwoń
email: info@napisz
Poznań Infortes Sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 77a
60-529 Poznań
tel. (061) zadzwoń
email: info@napisz

2022 © Infortes | Projekt i wykonanie mohi.to