Zapewniamy naszym klientom nie tylko profesjonalne uruchomienie systemów Comarch, ale także bieżące wsparcie serwisowe po wdrożeniu. W zależności od potrzeb klienta dobieramy optymalny zakres usług serwisowych m.in.: dostęp do zaktualizowanych wersji oprogramowania i dokumentacji, serwis techniczny i sprzętowy, specjalistyczne konsultacje, modyfikacje wydruków czy programowanie dodatkowych modułów oraz funkcji. Do dyspozycji użytkowników oddajemy dedykowany serwis telefoniczny hot-line, obsługiwany przez zespół doświadczonych serwisantów.
Pomoc oraz informacje odnośnie funkcjonowania serwisu możecie Państwo uzyskać pod numerem telefonu 71 306 70 41 lub wysyłając e-mail na adres serwis@infortes.pl.
Wszystkie zapytania i zgłoszenia są ewidencjonowane w systemie serwisowym. Nasi klienci mają do nich wgląd i dzięki temu wiedzą na jakim etapie obsługi jest ich zgłoszenie, kto się nim zajmuje i kiedy problem zostanie rozwiązany. Przekazywanie zgłoszeń przez nasz system serwisowy zapewnia skrócenie czasu obsługi, a także wysoką skuteczność działań serwisowych.