Comarch Mobile to aplikacje wspierające systemy Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum dedykowane na urządzenia z oprogramowaniem Android i iOS
Rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), POS, fakturowanie, magazyn, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych czy analizy Business Intelligence.
Dzięki narzędziom Comarch Mobile wszystkie najważniejsze informacje o Twojej firmie są dostępne dla Ciebie niezależnie od miejsca, w którym się aktualnie znajdujesz.
Comarch Mobile Zarządzanie to rozwiązanie umożliwiające zarządzanie pracownikami mobilnymi, wykonanymi przez nich działaniami oraz osiągniętą sprzedażą z poziomu jednej aplikacji webowej.
Dzięki aplikacji w łatwy sposób można monitorować efekty pracy oraz zarządzać pracownikami działu sprzedaży lub serwisu.
Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.
Aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.
Comarch Mobile Sprzedaż umożliwia:
Comarch Mobile Serwis to aplikacja dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy, montaż oraz naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom.
Aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę serwisantów.
Comarch Mobile Serwis to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę serwisantów poprzez:
Comarch Mobile Zakupy to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.
Aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.
Comarch Mobile Zakupy to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, wyróżniająca się m.in.:
Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do aktualnych danych oraz umożliwia pracę offline w terenie.
Comarch WMS Magazynier to aplikacja umożliwiająca przyjmowanie, wydawanie, przesuwanie oraz inwentaryzowanie towarów. Magazynier może realizować dyspozycje magazynowe, jakie zostały przydzielone przez kierownika, jak również dodawać nowe dokumenty magazynowe bezpośrednio z poziomu kolektora danych.
Dzięki Comarch WMS Magazynier można szybko przygotować towary do przyjęcia i wydania poprzez:
Aplikacja logistyczna dzięki jasno i zrozumiale wyświetlanym informacjom na kolektorze usprawnia pracę całego magazynu, dzięki:
Comarch Mobile Zarządzanie to rozwiązanie umożliwiające zarządzanie pracownikami mobilnymi, wykonanymi przez nich działaniami oraz osiągniętą sprzedażą z poziomu jednej aplikacji webowej.
Sprawdź jak łatwo można monitorować efekty pracy oraz zarządzać pracownikami działu sprzedaży lub serwisu.
Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez: