Comarch ERP Altum jest nowoczesną, inteligentną platformą ERP, dedykowaną do kompleksowego wsparcia wszystkich kluczowych procesów biznesowych w średnich i dużych firmach handlowo -usługowych i sieciach handlowych. System daje realne korzyści, nie tylko w postaci uporządkowania obiegu informacji, lepszej kontroli nad kosztami czy działaniami operacyjnymi, ale także poprzez możliwość całkowitej lub częściowej automatyzacji wielu działań. Rozwiązanie doskonale sprawdza się w firmach o niestandardowych potrzebach.
Każdy przedsiębiorca może wybrać optymalny dla profilu swojej firmy zestaw rozwiązań, zaspokajający nie tylko potrzebę posiadania systemu ERP, ale pozwalający także uruchomić nowe funkcjonalności takie jak m.in. kanał mobilny, nowy kanał dystrybucji – bezprowizyjną sprzedaż przez Internet zarówno w segmencie B2C, jak i B2B, czy też zagwarantować bezpieczeństwo danych firmy. Ścisła integracja przy równoczesnej jednolitości poszczególnych rozwiązań Comarch ERP Altum opiera się na pięciu głównych założeniach:
Najważniejszą przewagą Comarch ERP Altum są wbudowane mechanizmy umożliwiające całkowitą lub częściową automatyzację procesów w firmie (BPM) oraz narzędzia pozwalające na podejmowanie właściwych decyzji w oparciu o trafne analizy i prognozy (Business Intelligence).
Naszym klientom umożliwiamy wybór instalacji Comarch ERP Altum: na własnych serwerach lub skorzystanie z bezpiecznej Chmury Comarch. W ramach drugiej opcji zapewniamy dostęp do rozwiązań Comarch bez konieczności ponoszenia nakładów na zakup oraz utrzymanie własnych serwerów, licencji i usług z tym związanych.
W celu lepszego dostosowywania rozwiązań do potrzeb klientów, Comarch uruchomił specjalną platformę wymiany wiedzy i informacji Comarch ERP Społeczność, gdzie klienci mogą zgłaszać swoje pomysły, zadawać pytania, dzielić się wnioskami i mieć realny wpływ na rozwój rozwiązań. To unikalne rozwiązanie, dzięki któremu produkty powstają i są modyfikowane ściśle z wymaganiami stawianymi przez klientów. www.spolecznosc.comarch.pl
Dostarczamy zintegrowane z systemem Comarch ERP Altum aplikacje mobilne, umożliwiające kompleksowe wsparcie działań magazynierów, pracowników, kierowników i menedżerów za pomocą urządzeń mobilnych takich jak smartfony, tablety czy kolektory danych.
Comarch beacon to nowe rozwiązanie i nowa technologia, która pozwoli na sprawne komunikowanie się z klientami, pracownikami oraz innymi użytkownikami urządzeń mobilnych w określonym miejscu i czasie. Dzięki nim możliwe jest rozszerzenie analiz Business Intelligence, bazujących na transakcjach z systemu Comarch ERP Altum, między innymi o lokalizacje, w których dane transakcje zostały przeprowadzone.
Comarch ERP Altum to polski system ERP stworzony z myślą o rynku międzynarodowym. Dostosowanie Comarch ERP Altum do specyfiki rynków zagranicznych umożliwia zastosowana w systemie najnowsza technologia gwarantująca ścisłą integrację przy jednoczesnej otwartości na zewnętrzne rozwiązania.
Dzięki zastosowanej technologii Comarch ERP Altum pozwala na kompletne dostosowanie systemu do specyfiki niemal każdego zagranicznego rynku. Tworzenie rozszerzeń, modyfikacji systemu czy nawet budowanie całych modułów jest możliwe dzięki wykorzystaniu mechanizmu TrueAPI. Otwartość systemu pozwala na łatwe dostosowanie platformy m.in. do przepisów prawnych, wzorów dokumentów czy zasad rachunkowości obowiązujących w danym kraju.
To co zdecydowanie wyróżnia Comarch ERP Altum spośród innych systemów dostępnych na rynku, to możliwość prowadzenia wielu przedsiębiorstw w jednym systemie.
Idea wielofirmowości opiera się na dwóch założeniach: możliwości centralnego zarządzania wszystkimi przedsiębiorstwami w ramach holdingu oraz zarządzania każdą z nich z osobna.
Zastosowanie takiego modelu jest możliwe dzięki wyodrębnieniu od siebie danych dotyczących poszczególnych obszarów działania przedsiębiorstw m.in. księgowości, logistyki, sprzedaży itd.
Wielofirmowość w Comarch ERP Altum oparta jest o strukturę, gdzie w ramach powiązanej ze sobą grupy przedsiębiorstw (hodlingu) jeden z podmiotów posiada pozycję dominującą i podporządkowuje sobie pozostałe. W Comarch ERP Altum firma nadrzędna może również prowadzić działalność operacyjną lub jedynie pełnić rolę centralnego administratora pozostałych podmiotów wchodzących w skład holdingu.
W strukturze wielofirmowej, przedsiębiorstwo nadrzędne zarządza centralnie całym holdingiem, dzięki czemu posiada dostęp do wszystkich danych firm podrzędnych, przydziela dostępy i uprawnienia pozostałym jednostkom oraz określa rodzaj i zakres powiązań pomiędzy nimi.
Wielofirmowość w Comarch ERP Altum pozwala na prowadzenie każdej z firm całkowicie niezależnie w jednym systemie. Zastosowanie takiego modelu jest możliwe dzięki wyodrębnieniu od siebie danych dotyczących poszczególnych obszarów działania przedsiębiorstw m.in. księgowości, finansów, logistyki, sprzedaży, CRM. Dane przedsiębiorstwo ma dostęp jedynie do informacji związanych z własną działalnością, chyba że administrator określi inaczej.
Organizacje holdingowe charakteryzują się mniej lub bardziej wyraźnymi powiązaniami pomiędzy firmami wchodzącymi w jej skład. Odpowiadając na te potrzeby, Comarch ERP Altum umożliwia tworzenie powiązań pomiędzy firmami w obrębie obszarów działalności gospodarczych, wspólnych dla obu jednostek, np. wspólny magazyn, wspólna lista artykułów i kontrahentów.
Comarch ERP Altum umożliwia obniżenie kosztów funkcjonowania całego holdingu poprzez automatyzację procesów (BPM) zachodzących pomiędzy przedsiębiorstwami.
Dzięki narzędziom Business Intelligence organizacja holdingowa może podejmować decyzje o charakterze strategicznym, patrząc na wszystkie podmioty z perspektywy całości.
Comarch ERP Altum wyróżnia również wysoka ergonomia oraz intuicyjny interfejs. Dzięki możliwości personalizacji wyglądu i sposobu zachowania się menu oraz formatek dokumentów, użytkownicy mogą samodzielnie przygotować środowisko pracy najbardziej odpowiadające ich przyzwyczajeniom i oczekiwaniom. Uzyskany w ten sposób komfort pracy przekłada się na jej wyższą efektywność.
Comarch ERP Altum został stworzony z wykorzystaniem technologii Microsoft.NET i serwera bazodanowego Microsoft SQL Server. Dzięki temu jego funkcjonalność może być łatwo dostosowywana i personalizowana pod indywidualne wymagania biznesowe.
Rdzeniem całego system Comarch ERP Altum jest silnik Business Process Management (BPM), czyli wbudowane mechanizmy umożliwiające całkowitą lub częściową automatyzację rutynowych procesów w firmie. Oparcie całej logiki i pracy systemu na silniku BPM zdecydowanie wyróżnia Comarch ERP Altum spośród innych systemów ERP dostępnych na rynku.
W wielu firmach pewne standardowe czynności i procesy biznesowe przebiegają w ten sam lub podobny sposób. Dlatego Comarch ERP Altum został wyposażony w kilkadziesiąt gotowych do użycia automatycznych procesów, dostępnych wprost w systemie. Przedsiębiorstwo może wykorzystać przygotowane automatyczne ścieżki postępowania w takich obszarach m.in. jak: Business Intelligence, Handel i Magazyn, CRM, Finanse i Księgowość, Wielofirmowość.
Współcześnie, choć wiele firm działa w tej samej branży, to sposób funkcjonowania ich przedsiębiorstwa różni się od siebie. Wymaga to indywidualnego podejścia do każdej firmy. System został wyposażony w intuicyjny kreator, który umożliwia tworzenie własnych procesów BPM. Przedsiębiorstwo, korzystając z edytora, może stworzyć graficzny model procesu, co znacznie ułatwi jego późniejszą analizę, pozwoli szybko wprowadzać modyfikacje oraz wychwycić i poprawić ewentualne niesprawności. Wszystko to stwarza możliwość zautomatyzowania najbardziej specyficznych i wymagających procesów charakterystycznych dla danej firmy i jej działalności.
We współczesnych przedsiębiorstwach codziennie generowana jest olbrzymia ilość danych, które coraz ciężej skutecznie analizować. Wówczas nieocenionym wsparciem w zakresie bieżącej analizy sytuacji firmy jest rozwiązanie klasy Business Intelligence.
To, co wyróżnia Comarch ERP Altum od innych systemów ERP dostępnych na rynku, to dostępne wprost w systemie, wbudowane narzędzia Business Intelligence, na których wraz z Business Process Management opiera się cała platforma. Narzędzia Business Intelligence pozwalają na podejmowanie właściwych decyzji w oparciu o trafne analizy i prognozy dostępne w standardzie.
W Comarch ERP Altum pracownicy, w zakresie swoich uprawnień, mają dostęp do wielu gotowych raportów i analiz dostępnych wprost w systemie dotyczących różnych obszarów działalności firmy, m.in. takich jak:
Wraz z zakupem Comarch ERP Altum każdy przedsiębiorca może wybrać optymalny dla swojego profilu firmy zestaw rozwiązań pozwalający uruchomić nowy kanał dystrybucji – bezprowizyjną sprzedaż przez Internet zarówno w segmencie B2C jak I B2B, czy efektywnie wykorzystać aplikacje i urządzenia mobilne.
W przypadku prowadzenia sprzedaży sieciowej niezbędna jest płynna wymiana informacji na linii centrala sieci – sklep w ramach sieci – pojedyncze stanowisko sprzedażowe (POS). Dzięki wsparciu narzędzia Comarch Retail, współpracującego z Comarch ERP Altum, firma uzyskuje usprawnienia zadań realizowanych przez pracowników na każdym poziomie organizacyjnym w ramach sieci detalicznej.
Chcąc znaleźć sposoby na zmniejszenie pracochłonności procesów związanych z obsługą zamówień lub chcąc wzmocnić współpracę ze stałymi odbiorcami, warto wykorzystać możliwości platformy B2B – Comarch B2B. To o wiele więcej niż internetowy kanał składania zamówień przez klientów.
Przy wsparciu narzędzia Comarch B2B można rozwinąć zdalną obsługę kontaktów z partnerami biznesowymi. Wybrani kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być inna dla każdego kontrahenta (np. inne ceny). Można pozwolić swoim kontrahentom komunikować się za pośrednictwem przystępnej aplikacji działającej w przeglądarce internetowej. Aplikacja dopasuje się do rozdzielczości każdego urządzenia, z którego korzysta kontrahent (laptop, smartfon, tablet). Wszystkie akcje wykonane przez użytkownika po stronie Comarch B2B będą od razu widoczne w systemie. Kontrahenci mogą m.in.:
Uruchomienie sprzedaży w sieci jeszcze nigdy nie było tak proste. Dołącz do społeczności wszystko.pl, czyli klientów korzystających z systemów do zarządzania Comarch ERP i udostępniających swoją ofertę towarową do sprzedaży w Internecie za pośrednictwem wirtualnej platformy handlowej wszystko.pl.
Jeśli szukasz wsparcia w rozwijaniu własnego sklepu internetowego, Comarch e-Sklep będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. To zaawansowana technologicznie platforma, w oparciu o którą samodzielnie stworzysz sklep internetowy, który spełni oczekiwania Twoich klientów. Jednocześnie automatyczna komunikacja w obu kierunkach na linii sklep internetowy – system Comarch ERP Altum ogranicza do minimum wkład Twojej pracy związanej z prowadzeniem sklepu.
Dla pracowników, którzy chcą realizować swoje zadania z dowolnego miejsca, powstał pakiet narzędzi Comarch Mobile. Oferujemy rozwiązania dedykowane zarówno dla kierowników i dyrektorów zarządzających zespołem sprzedaży, jak również dla pracowników mobilnych, którzy swoją pracę wykonują poza siedzibą firmy. Aplikacje wspierają pracę z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, m.in. smartfonów, tabletów, terminali przenośnych, co usprawnia oraz ułatwia wykonywanie swojej pracy.
Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie. Szeroki wachlarz możliwości umożliwia sprawną realizację działań, m.in. przeprowadzanie transakcji sprzedaży typu vanselling (sprzedaż bezpośrednia) oraz typu preselling (przyjmowanie zamówień, ofert oraz zapytań ofertowych) u klienta przez dostęp do:
Aplikacja umożliwia skuteczne dodawanie dokumentów tj. zamówienie, ofertę zapytanie ofertowe. Rejestrując dokument, pracownik zawsze ma dostęp do pełnej oferty towarowej oraz aktualnych danych handlowych typu cena, promocja.
Przedstawiciel handlowy, będąc na spotkaniu z klientem, może w łatwy i wygodny sposób pozyskać informacje nie tylko o charakterze handlowym, przez rejestrowanie zamówienia, oferty sprzedaży czy zapytania ofertowego, ale także informacje rynkowe, dane o kliencie, wartości sprzedażowe itp. poprzez uzupełnienie kwestionariusza ankietowego.
Przedstawiciel handlowy ma dostęp do aktualnych danych, dotyczących zdefiniowanego oraz już wykorzystanego limitu kredytowego kontrahenta oraz kontrolę przed naruszeniem jego warunków. W zależności od ustawień w systemie Comarch ERP Altum podczas wystawiania dokumentów w aplikacji może ostrzegać lub zablokować zatwierdzenie dokumentu przekraczającego ustalony limit kredytowy oraz kwotę przeterminowanych płatności.
Comarch ERP HRM to aplikacja do zarządzania m.in. czasem pracy i urlopami, współpracująca z modułem kadrowo – płacowym w Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.
Z aplikacji Comarch ERP HRM można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Comarch ERP HRM może być zainstalowany na lokalnym komputerze Użytkownika lub w modelu usługowym w chmurze Comarch.
Comarch ERP Altum został zaprojektowany tak, aby kompleksowo obsługiwać i usprawniać wszystkie procesy handlowo-magazynowe w firmie, bez względu na specyfikę jej działania. Dodatkowo, dzięki możliwości prowadzenia wielu firm w jednym systemie, obszar handel-magazyn dla każdego przedsiębiorstwa prowadzony jest niezależnie.
Comarch ERP Altum to nie tylko pomoc w obsłudze standardowych procesów handlowo-magazynowych, ale przede wszystkim automatyzacja rutynowych czynności. Dzięki narzędziom BPM można całkowicie lub częściowo zautomatyzować procesy: przyjmowania i zamawiania towarów, oferowania oraz realizacji zamówień czy przydzielania rabatów i obsługi reklamacji.
Zarządzanie dokumentami handlowo-magazynowymi w Comarch ERP Altum to m.in.:
– Z COMARCH WMS ZARZĄDZANIE
Comarch WMS Zarządzanie to narzędzie przeznaczone do zarządzania logistyką magazynową firmy. Daje możliwość zarządzania magazynem wysokiego składowania oraz magazynierami, którzy realizują przypisane im dyspozycje. Aplikacja umożliwia: budowanie struktury magazynowej z dowolnie zdefiniowanych obiektów,
Kierownik odpowiedzialny za pracowników magazynu, zanim przydzieli do realizacji kolejną dyspozycję magazynową, może zweryfikować aktualne obciążenie magazynierów. Wiedząc ile dyspozycji zostało przydzielone do magazyniera i ile już zrealizował, może racjonalnie przydzielać kolejne zadania do realizacji. Przydzielone dyspozycje magazynowe realizowane są w aplikacji Comarch WMS Magazynier. Stan wykonania przydzielonego zadania kierownik może na bieżąco monitorować. Ponadto może weryfikować efektywność pracy magazynierów, korzystając z rankingu pracowników.
Comarch ERP Altum umożliwia prowadzenie pełnej księgowości zarówno w firmie o jednooddziałowej strukturze, jak również w holdingu. Dzięki możliwości obsługi kilku firm w jednym systemie, platforma pozwala jednocześnie na prowadzenie odrębnej i niezależnej księgowości dla każdego z przedsiębiorstw oraz centralne zarządzanie finansami wszystkich jednostek.
Platforma pozwala wykonywać automatycznie wiele działań, które dotychczas wymagały ingerencji człowieka, dzięki temu, praca księgowego staje się znacznie wygodniejsza i prostsza. System pozwala również w pełni kontrolować stan kondycji finansowej firmy oraz w porę reagować na zmiany, dzięki m.in. analizom należności i zobowiązań (Business Intelligence).
Ewidencja księgowa w przypadku prowadzenia kilku firm w jednym systemie, prowadzona jest w ramach wyodrębnionych ksiąg rachunkowych. Oznacza to, że każda z firm ma odrębne okresy obrachunkowe oraz powiązane z nimi słowniki, takie jak: dzienniki księgowań i plan kont. Wydzielone są również dokumenty księgowe oraz pozostałe obszary księgowe tj.: schematy księgowań, księgowania okresowe, zestawienia księgowe, rejestry VAT czy kasy gotówkowe i konta bankowe.
System Comarch ERP Altum pozwala na ujęcie operacji na kontach księgowych zarówno w walucie polskiej, jak i w walutach obcych. Podczas księgowania mogą być tworzone konta powiązane z konkretną walutą. Platforma usprawnia również naliczanie różnic kursowych. Dokumenty różnic kursowych tworzą się automatycznie i mogą być automatycznie księgowane na odpowiednich kontach z wykorzystaniem schematów księgowych.
Comarch ERP Altum umożliwia tworzenie wielopoziomowego planu kont dostosowanego do potrzeb konkretnej jednostki, zgodnego z jej profilem działalności i specyfiką. Platforma umożliwia tworzenie okresów obrachunkowych i ich podział na okresy cząstkowe. Rok obrachunkowy nie musi pokrywać się z rokiem kalendarzowym. Zdarzenia gospodarcze są ujmowane w programie w dziennikach cząstkowych grupujących transakcje danego rodzaju, które można dowolnie tworzyć zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa.
Comarch ERP Altum wyposażony został w możliwość tworzenia tzw. schematów księgowych oraz księgowań okresowych, które umożliwiają automatyczne rejestrowanie operacji na kontach księgowych na podstawie dokumentów handlowych. Comarch ERP Altum umożliwia tworzenie szablonów księgowań, które mogą być wykorzystane do ujmowania powtarzalnych operacji; również tych, które występują w powtarzalnych okresach (np. co miesiąc, kwartał). Mechanizmy schematów księgowych i księgowań okresowych usprawniają procesy księgowania dokumentów sprawiając, że praca księgowego w dużym stopniu zostaje zautomatyzowana.
Dla maksymalnego bezpieczeństwa i uniknięcia pomyłek, które mogą być szczególnie kosztowne w obszarze księgowości, w Comarch ERP Altum przewidziano możliwość księgowania „na brudno”. W praktyce oznacza to, że dokumenty księgowane są najpierw zapisywane do tzw. bufora (są zapisane, ale nie zatwierdzone). Księgowanie do bufora może wpływać na obroty i salda na kontach, ale do momentu ostatecznego zatwierdzenia dekret można usunąć lub zmienić. Dodatkowo, przed ujęciem zdarzenia gospodarczego w księgach, księgowy ma możliwość podglądu dekretów, które powstaną w wyniku księgowania.
System Comarch ERP Altum został wyposażony w narzędzia ułatwiające elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do plików jak również import wyciągów bankowych z plików dostarczonych przez bank. Dzięki funkcjonalności tzw. paczek przelewów, przedsiębiorstwo ma możliwość zarządzania płatnościami realizowanymi w firmie, terminem ich realizacji oraz kwotami.
Platforma Comarch ERP Altum daje możliwość pełnej obsługi operacji kasowych i bankowych. Funkcjonalność systemu w tym zakresie to m.in. ewidencja wpłat i wypłat kasowych i bankowych, tworzenie raportów kasowych, rejestracja wyciągów bankowych. System pozawala na obsługę dowolnej ilości kas gotówkowych oraz kont bankowych, również tych w walucie obcej.
System pozwala na kojarzenie płatności i dokumentów zarówno na poziomie płatności z faktury i zapłaty ujęte w systemie jako rozliczenia, jaki i po zaksięgowaniu na konta jako rozrachunki. Rozliczenie zaksięgowanych faktur jest automatycznie widoczne na kontach księgowych i odwrotnie, w wyniku powiązania zapisów, odbywa się automatyczne powiązanie ich dokumentów źródłowych. Comarch ERP Altum umożliwia również monitorowanie i windykowanie należności dzięki sprawnemu generowaniu monitów, wezwań do zapłaty i not odsetkowych, zarówno pojedynczych, jak i seryjnych. System pozwala częściowo lub całkowicie zautomatyzować ten proces.
Comarch ERP Altum umożliwia m.in.:
W Comarch ERP Altum przedsiębiorstwo ma możliwość definiowania dowolnej ilości rejestrów VAT, np. kilka rejestrów przypisanych do różnego rodzaju zakupów czy powiązanych z konkretnym rodzajem transakcji. Comarch ERP Altum pozwala także na generowanie deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE (wraz z załącznikami) na podstawie dokumentów wprowadzonych do systemu.
Obecnie coraz częściej informacje gromadzone na temat klientów oraz umiejętność ich skutecznego przetwarzania i wykorzystania pozwalają przedsiębiorstwom lepiej wsłuchiwać się w ich potrzeby.
W Comarch ERP Altum jest to możliwe dzięki zastosowaniu wbudowanych narzędzi Business Intelligence oraz automatyzacji procesów (BPM). System gromadzi i analizuje informacje na temat m.in. lojalności klientów, skuteczności pracy przedstawicieli handlowych, efektywności poszczególnych działań sprzedażowych. Dzięki automatyzacji procesów, Comarch ERP Altum dba m.in. o to, aby konkretna wiadomość trafiła do odpowiedniej osoby w firmie wraz z gotową informacją, jakie działania należy podjąć w związku z zaistniałą sytuacją.
W Comarch ERP Altum, właściciel firmy posiada pełną kontrolę nad całym procesem obsługi klienta. Przypisywanie poszczególnych klientów do pracowników, ustalanie osób kontaktowych dla kontrahentów, pozwala firmie zarządzać relacjami z klientem w sposób w pełni przejrzysty i zorganizowany. Dzięki aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż pracownicy mobilni mogą prowadzić bezpośrednią sprzedaż u klienta z poziomu urządzenia mobilnego oraz zarządzać jego obsługą. W celu uzyskania kompletnej informacji na temat m.in. zadowolenia klienta, perspektyw dalszej współpracy, system umożliwia tworzenie własnych kwestionariuszy ankietowych. Dzięki zgromadzonym odpowiedziom na pytania ankietowe, firma może zautomatyzować niektóre czynności.
Comarch ERP Altum umożliwia kompletną obsługę relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi, od zarejestrowania danych aż po ewidencję rozmów oraz działań związanych z pozyskaniem i obsługą kontrahentów. Przedsiębiorstwo ma możliwość określania etapów sprzedaży od np. wysłania maila, poprzez umówienie wizyty aż po negocjacje i zamknięcie transakcji, a także całkowite lub częściowe zautomatyzowanie całego procesu. W ramach etapów system umożliwia przydzielanie osób odpowiedzialnych, ustalanie terminów, konkretnych zadań i czynności do wykonania. Dzięki CRM handlowcy zawsze mają dostęp do historii kontaktów z klientem, wiedzą o jego potrzebach i problemach.
Właściwa organizacja pracy pracowników oraz prawidłowe przydzielanie i priorytetowanie zadań przekłada się bezpośrednio na wydajność firmy. W Comarch ERP Altum przedsiębiorstwo ma możliwość m.in.:
Dzięki aplikacji mobilnej Comarch Mobile Zarządzanie można również kompleksowo zarządzać pracą pracowników mobilnych z poziomu smartfona lub tableta.