Comarch ERP XT to nowoczesny program skierowany do jednoosobowych i małych firm, umożliwiający wystawianie dokumentów handlowych, zarządzanie magazynem oraz prowadzenie księgowości w uproszczonej formie. Program dostępny z poziomu przeglądarki internetowej umożliwia m.in.: wystawianie faktur online, obsługę magazynów, prowadzenie sklepu internetowego, czy analizę danych firmy.
Comarch ERP XT posiada także dedykowane aplikacje mobilne na urządzenia z systemami Android oraz iOS. Bez konieczności instalowania dodatkowych programów na komputerze i pamiętania o kopii zapasowej plików – wszystko jest w bezpiecznej chmurze Comarch.
Comarch ERP XT to także narzędzie, dopasowane do wymogów prawnych, dzięki czemu masz pewność, że wszystkie funkcje zawsze działają zgodnie z polskimi przepisami. Nie musisz się martwić czy dobrze wystawisz fakturę lub wysyłasz poprawny plik JPK.
W prosty sposób wystawiaj dokumenty sprzedaży i dodawaj dokumenty kosztowe, kontroluj zaległe płatności i rozliczaj kontrahentów. Dodawaj kontrahentów wpisując jedynie numer NIP – dzięki integracji z bazą danych GUS pozostałe dane zostaną uzupełnione automatycznie.
Automatycznie przeprowadź w Twojej firmie inwentaryzację oraz spis z natury. Włącz kontrolę stanów magazynowych dla produktów. Program sam zablokuje sprzedaż towarów, których nie masz w magazynie.
Dodawaj dokumenty i pozwól programowi prowadzić za Ciebie uproszczoną księgowość. Prowadź księgę przychodów i rozchodów, rejestry zakupów i sprzedaży, ewidencję pracowników i wynagrodzeń oraz środków trwałych. Deklaracje VAT-7 zostaną automatycznie wysyłane do Urzędu Skarbowego.
Na bieżąco analizuj trendy w sprzedaży, zarządzaj należnościami i kontroluj rentowność w przystępnych raportach. Obsługa raportów business intelligence nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej – z łatwością twórz własne raporty metodą „przeciągnij i upuść”, bez wsparcia ekspertów IT.
Stwórz profesjonalny sklep internetowy i sprzedawaj towary w wielu miejscach jednocześnie. Docieraj do nowych klientów wykorzystując platformę Allegro, wszystko.pl czy najpopularniejsze porównywarki cenowe. Dopasuj wygląd swojego sklepu najprostszą metodą „przeciągnij i upuść” lub stwórz projekt od podstaw za pomocą prostych narzędzi.
Wybierz biuro rachunkowe i wymieniaj z nim dokumenty drogą elektroniczną. Powierz księgowość swojej firmy profesjonalistom. Wysyłanie dokumentów do wybranego biura jest w pełni zautomatyzowane i trwa zaledwie kilka sekund.