Zapewniamy naszym klientom nie tylko profesjonalne uruchomienie systemów Comarch, ale także bieżące wsparcie serwisowe po wdrożeniu. W zależności od potrzeb klienta dobieramy optymalny zakres usług serwisowych m.in.: dostęp do zaktualizowanych wersji oprogramowania i dokumentacji, serwis techniczny i sprzętowy, specjalistyczne konsultacje, modyfikacje wydruków czy programowanie dodatkowych modułów oraz funkcji. Do dyspozycji użytkowników oddajemy dedykowany serwis telefoniczny hot-line, obsługiwany przez zespół doświadczonych serwisantów.
Pomoc oraz informacje odnośnie funkcjonowania serwisu możecie Państwo uzyskać pod numerem telefonu 71 306 70 41 (dla Comarch ERP XL) lub 71 306 70 47 (dla Comarch ERP Optima) albo wysyłając e-mail na adres serwis@infortes.pl.
Wszystkie zapytania i zgłoszenia są ewidencjonowane w systemie serwisowym. Nasi klienci mają do nich wgląd i dzięki temu wiedzą na jakim etapie obsługi jest ich zgłoszenie, kto się nim zajmuje i kiedy problem zostanie rozwiązany. Przekazywanie zgłoszeń przez nasz system serwisowy zapewnia skrócenie czasu obsługi, a także wysoką skuteczność działań serwisowych.